poniedziałek, 27 stycznia 2014

Best Friend

Macie najlepszego/najlepszą  przyjaciółkę/przyjaciela?. Bo moją przyjaciółką jest Maja <3 Znamy się w sumie od przedszkola. zawsze trzymałyśmy się razem. No ale teraz jestem dalej od niej :c Ale nadal gadamy na skype i piszemy smsy.

Właśnie znalazłam kilka zdjęć razem z nią <3



Kim jest dla was przyjaciel? Dla mnie przyjaciel to osoba z którą można przegadać całą no, wie o mnie najwięcej, ma takie same odchyły jak ty, bedzie z tobą skakał po kałużach w deszczu, a gdy będzie Ci źle to nie przytuli Cię, nie "pogłaszcze" po główce, da ci porządnego "kopa w dupe" abyś wreszcie się obudził.  Gdy zadzwonisz  do niego o 3 w nocy z jakimś problemem powie ci, że za 5 min jest u ciebie z chipsami i piwem. To jest dla mnie przyjaciel :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz